Web Content Viewer
ActionsПроцеси на вземане на решения
При работа с клиенти служителите от звената за административно обслужване спазват нормативните и вътрешните стандарти на обслужване, въведени в Община Брезник с Хартата на клиента, Вътрешни правила за административно обслужване, Етичния кодекс и Кодекса за поведение на служителите от държавната администрация.
Община Брезник създава, поддържа и развива различни канали за обратна връзка с клиентите:
1. пощенска кутия за коментари, похвали, оплаквания, жалби, за сигнали срещу корупция или предложения в ЦАО ;
2. анкетни карти и форуми в интернет-страницата на Община Брезник;
3. попълване на Анкетна карта в ЦАО;
4. осигурена постоянна безплатна телефонна линия за връзка с потребителите в работно време чрез „зелена слушалка“;
5. осигуряване на приемно време на граждани и организации.
6. възможност за извършване на електронни услуги по електронен път за клиенти чрез регистрация и/или универсален електронен подпис в интернет страницата на общината или Единния портал за услуги на държавната администрация;
7. по обикновената и електронната поща obshtina_breznik@abv.bg или kmet@breznik.egov.bg;
8. телефон 07751/2076- за разкриване на нередности и корупция;
9. телефон 07751/2010 в. 105 - относно защита на лични данни и e-mail:ivan_bachvarov@abv.bg ;
Община Брезник проучва и измерва и анализира удовлетвореността на потребителите не по-малко от два пъти годишно.
В резултат на получената, анализирана и консултирана информация от обратната връзка и от измерването на удовлетвореността на потребителите се предприемат действия за подобряване на административното обслужване. Потребителите, неправителствените организации на гражданите и бизнеса и обществеността се уведомяват за предприетите действия и за резултатите от тях, а докладът се публикува до 1 март, на интернет страницата на общината.
В Община Брезник се ползват най-малко 5-те задължителни метода за обратна връзка съгласно НАО :
1. извършване на анкетни проучвания;
2. провеждане на консултации със служителите;
3. извършване на наблюдения по метода "таен клиент";
4. анализ на сигнали, предложения, жалби и похвали;
5. анализ на медийни публикации;