Web Content Viewer
ActionsСекретар
Секретарят на общината организира, координира и контролира функционирането на общинската администрация за точното спазване на нормативните актове и условията на чл. 43 ал. 3 от ЗМСМА
Секретар на община - Иванна Венева
Роден е 1990 год. в гр. Перник
Образование: магистър - публична администрация
Тел: 07751 / 20 76
e-mail: ivanna_veneva@abv.bg
Секретарят на общината:
1. Организира дейността на общинската администрация.
2. Отговаря за условията и реда на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обзавеждане на службите.
3. Организира деловодството, документооборота. в общината и общинския архив.
4. Отговоря за дейността на службите по гражданска регистрация и административно обслужване /Дирекция АПНО и ФСХД, кметства и кметски наместничества/
5. Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината.
6. Следи за изготвянето и обнародването на актовете на общинския съвет и кмета на общината.
7. Отговаря за работата с жалбите и предложенията на гражданите.
8. Подготвя и организира местните референдуми и организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите.
9. Организира и контролира осъществяването на Комплексно административно обслужване на гражданите и юридическите лица.
Секретарят има още следните основни задължения:
1. Утвърждава вътрешните правила за реда и организацията на административното и комплексното обслужване на физическите и юридическите лица.
2. Организира оценяване индивидуалния принос на служителите в администрацията.
3. Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация.
4. В рамките на компетентностите си, осъществява връзката и координацията на съвместната работа с органите на МВР и други институции по въпросите на обществения ред, и спазването на законността на територията на общината при масови прояви, митинги, събрания и други.
5. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с административното обслужване на физическите и юридическите лица , прилагането на АПК, Наредбата за административните услуги, Закона за администрацията, Кодекса на труда и Закона за държавния служител, и подзаконовите актове, свързани тяхното изпълнение.
6. Събира информация и оферти за представляващи интерес за общината практики, проекти, семинари и др.обучения и ги насочва към ЧР и ТРЗ за осъществяване обучението на персонала.
7. Организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията.
8. Осъществява преки контакти с Общинския съвет и комисиите към него.
9. Пряк ръководител е на кметовете на кметства и кметските наместници от общината и контролира дейността им по административното обслужване в селата.
10. Ресорен /контролиращ/ ръководител е на Дирекция “АПНО и ФСХД”
11. Секретарят на общината , или упълномощен от него служител с ръководни функции, може да определи и допълнителни изисквания с длъжностните характеристики, към служителите, които задължително се утвърждават от Секретаря.
12. Изпълнява и други дейности, определени от нормативни актове и кмета на общината.